Sunday, October 18, 2009

sob...sob...

ah tidakkk...
dah lame aku cari benda ni tapi tak dapat2 sampai sekarang. aku cari cupcakes....susah btol la nak jumpe kat kota tinggi ni...asal aku email jek, dah tak available dah date aku tuh... manyak susah loh...cmane ek...pk...pk..pk...tink...tink...fauziah...hmmm...ape aku nak wat ni..takpe la kita wat dia...

anyway...borang test darah ayah dah ambik,
surat akuan bujang pon ayah dah g watkan.. time kasih, ayah...
kad tawen n baju nikah my fiance dah ambik ( apela rupe baju aku tuh agaknye..kalu tak cantikmemang aku reject n pakai mak andam punye je... :O peduli ape aku )
turn aku untuk wat akd yang biasa punye..-tunggu aku balik nanti..
intervw hari jumaat ni..
**********************************************************************
this wednsday akubalik johor
hoyeh2....

tapi hujung bulan ni memang bz gilerrr...
skang aku kat bandar bintulu..sok ade miting...balik selasa..
Rabu plak kena wat taklimat pasal makmal komp sekolah dengan Nadia.. petang tu nak balik...
then ujung bulan ade sukan 3ari.. b4 that kene latih budak plak...letih aku...tapi nak wat camane..keje..

anyway...rindu la kat Mohd Radzwan..dia asik g open house jek..salah satu cara untuk menaikkan berat badan tu, pa...heheh..nant orang cakap gemok tak trime..hati tguris...jangan jiwa kacau sudah...tapi macamne pun mama tetap sayang kat papa..betul...tak caye..? betol nih..bukan cobaan bukan tpu punyer...hehehhe... =)

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

knp $ banyak ni?
beginila nasib..kalau gaji awal..pastu kene tunggu gaji bulan depan ( ujung bulan plak tu ) ingat ye Siti Fauziah...jangan membazir...pesanan untuk diri aku sendiri...